Monday, January 11, 2010

como dice eso? Año nuevo...

Hola gentes! Finalmente me decidí pasarme el blog que tenia en Livejournal que ya no leía casi nadie a este famoso sitio de blogs.
Discos Vecinos se trata de compartir con todos vosotros un poco las aventuras musicales en las que embarco semanalmente. Materiales de archivo, clásicos, cosas lindas y cosas raras. Una cornucopia del mundo musical atraves de mis ojos...o mejor dicho: oídos.
Espero que disfruten, dejen comentarios y me recomienden cosas que me puedan gustar. De eso se trata todo esto, nocierto?

Hi peoples! Finally decided to switch over my Livejournal blog that noone ever read to the (in)famous blog spot.
Discos Vecinos (Neighbor Records) is all about sharing with you all some of the musical adventures I embark weekly. Archival material, classics, pretty stuff and weird stuff too. A world of music cornucopia through my eyes...actually, my ears.
Hope you enjoy, leave comments and recommend me stuff I may like. After all, this is what this is all about, isn't it?

2 comments:

  1. Uhmmm... I read your livejournal. I guess you'll have to read me on here too.

    ReplyDelete
  2. Oh, btw, I don't understand Spanish. So, I'm all over the place on this one. ;-)

    ReplyDelete